Zwroty i reklamacje

 

Pora na zwrot akcji? W Dreamairy rozumiemy potrzebę zwrotu, dlatego w ciągu 14 dni od momentu otrzymania naszego produktu masz czas na jego zwrot. W stanie błogiej nowości, jakby dopiero obudził się ze snu. Bez podawania przyczyny, choć będzie nam miło, jeśli podzielisz się informacją na temat powodu zwrotu. Taka subtelna ciekawość to część naszej natury. Pomaga budować harmonijną więź między Twoimi pragnieniami, a przyjemnością ich realizowania przez Dreamairy.

 

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. 

Pobierz formularz zwrotu

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


GLOBAL Mateusz Żyrek
Brzeziny 3

43-502 Czechowice-Dziedzice

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

GLOBAL Mateusz Żyrek
Brzeziny 3

43-502 Czechowice-Dziedzice

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl